torsdag 6. november 2008

Torsdag og snart helg !!!


Torsdag , og snart helg , hurra !!! :)

Idag har vi hatt sol og fint vær , men grøss så surt og kaldt det var allikevel.Vi var ute på lekeplassen på formiddagen å "lekte" med Inger og Simen .Trodde jeg hadde kledd på meg bra , men var temmelig kald når jeg kom inn allikevel .Men det var jo kjekt å ha være ute litt . Få litt frisk luft og leke litt :D

Fikk telefon ifra Stæsj med stil butikken istad , endelig var putetrekkene jeg hadde bestillt kommet .Så da kan jeg pynte opp her , passer jo bra nå , Thomas mener nemlig at det er alt som er lilla er advents ting . :P

På Søndag er det farsdag. Må prøve å finne en liten ting til hver av disse fedrene i byen på lørdag. Merkelig det der at jeg plutselig har 3 fedre å kjøpe til.

Nå er det tid for torsdagsklubben .

Natti natt :)

Ingen kommentarer: