fredag 21. november 2008

Helg !!!

Nå var det visst helg igjen , og jeg har ikke skrevet noe på bloggen på en uke!!
Fy skam seg !!!

Så jeg får vel prøve å skjerpe meg , igjen !!:)
Idag har Signe vært på besøk hos en venninde hele dagen.

Fikk tlf ifra mamman til Guro på morrakvisten , lurte på om Signe ville komme på besøk å leke idag.

Så da ble det fri ifra barnehagen og besøksdag istedet.

Var og hentet henne etter barne tv , hun hadde hatt det såå fint , helt i hundre. :)

Odin og jeg gikk på besøk til besteforeldrene mine etter at vi hadde levert Signe.


Hadde med oss ferske smulteringer , så vi koste oss fælt .

Mens Odin sov duppen sin , farget jeg håret mitt .


Ganske fornøyd , fikk bort etterveksten og de lyse stripene.


Like spennende hver gang jeg farger det , kan jo gå på en skikkelig smell .


Men jeg tror det gikk greit denne gangen og ?


Ikke det beste bildet , men dere ser iallefall fargen :P

Så da håper jeg du er fornøyd Veronica, siden du krevde bilde av sveisen :)

3 kommentarer:

Veronica sa...

Jeg er fornøyd!!! :)
Det så fint ut!!!

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Mycke bra! ;)
Hvilken farge ble det?

Så deilig med besøksdag da! =D

Lillian sa...

Husker ikke navnet , men den skal være gylden brun .
Men synes den ser mer rød/brun ut .

Flott at dere er fornøyde :)