lørdag 22. november 2008

Ikke så mye nytt å meddele, men jeg kan jo skrive litt uansett.

Hatt en fin dag .
Leverte barna i Stokke midt på dagen .
Dro til byen og handlet julegaver og ting til barnas adventskalender.
Ble nesten ferdig med den , plutselig hadde jeg 1 ting for mye til Signe.
Trodde det skulle bli vanskelig å finne ting til Odin , men er utrolig mye småting på Ekstra leker.
Ble mye båt , bil og fly , men sånn blir det når det er gutt vettu .
Tror de kommer til å bli veldig fornøyde iallefall.
Jeg kommer sikkert til å være like spent som de hver morgen i adventstiden ;)

Har mange julegaver igjen , men vi er iallefall igang.
Er jo fortsatt en uke igjen av november , så vi er godt i gang synes jeg .

Nå skal jeg snart finne køya tror jeg .
Imorgen er vi bedt på middag til mamma og pappa, årets første pinnekjøttmiddag . mmmmmmmm :)

Natta.

Ingen kommentarer: