onsdag 12. november 2008

Onsdag , og jeg har visst glemt å blogge igjen !!

Må bare si unnskyld for at jeg har vært så dårlig til å blogge i det siste.
Jeg er så treg , leser bare igjennom forumene , også blir det med det .
Strikker en del , er snart ferdig med Signes ullsokker .
Fikk garnet og mønsteret jeg hadde bestillt ifra Nøstebarn idag , så da kan jeg begynne på Odin"s lue og votter snart.

Idag har det ikke skjedd så mye .
Signe har vært på veteran tur i barnehagen .
Odin og jeg har kost oss hjemme.
Thomas jobbet overtid , så vi andre 3 spiste middag hos mamma og pappa idag , det var koselig :)

Fikk kjøpt den Skogstad dressen.
Thomas var og hentet den i Lier etter jobben .
Dressen var kjempe fin , kunne nesten ikke se at den var brukt .
Så der fikk vi mye for pengene.

I tillegg fikk jeg bestillt frisørtid til bryllupet idag .
Og jeg er ganske sikker på at jeg har bestemt meg for brudekjole.
Men hvordan den ser ut er hemmelig , hysj hysj ...................... :)

Nå er det luksusfellen ..

See ya !! :P

4 kommentarer:

Veronica sa...

Ja,nå må du skjerpe deg med den bloggingen altså!!!! *knis*

Har blitt lite blogging fra meg og,men jeg kan skyle på ferie.....
Kjenner jeg gleder meg til komme hjem igjen

Lillian sa...

For da kan jeg komme på besøk mener du ?? :P

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Oi- så spennende med kjolen da!!!! =D Jeg gleder meg til å se deg på dagen! ;)

Lillian sa...

Ja det blir spennende det :)
Håper jeg får se dere også , at jeg ikke svimer av ute i våpenhuset :P