fredag 14. november 2008

Freeedag og helg !!!


Fredag og endelig helg.
Vi har kost oss med taco , sett på fraglene , badet barna og fått de i seng.
Nå er jeg spent på hvem som vinner Skal vi danse.
Jeg har stemt på Flo , synes han fortjener litt poeng , er tross alt mye verre å lære seg å føre enn å bli ført av en proff.

Vi skulle egentlig besøke Ragnhild på dagen idag , men hun var ikke i form , så da ble det hjemmedag isteden.
Odin er skikkelig suttrete om dagen , ville ikke sove duppen sin idag heller , så da ble det enda verre.
I 3 tiden måtte jeg bare en tur ut , var godt med litt frisk luft både for små og store . :)

Har litt dårlig samvittighet ikveld.
Fikk sms ifra naboen til morran idag , hun lurte på om jeg ville være med å ta natt toget opp til Trondheim ikveld . Ville kommet hjem sent imorgen.
Men jeg måtte si nei , ikke har vi noe penger til overs , og jeg har slitt med mye hodepine den siste uken , så jeg orket bare ikke .
Er greit å kjøre tog, men å sitte på natt toget opp i natt og hjem imorgen , det gidder jeg bare ikke altså!!
Håper Guri ikke ble alt for skuffet . :)

Nå må jeg se på slutten av skal vi danse .
Natta:)

4 kommentarer:

Vardvinni, Spinnvinna og Iselin sa...

Hehe, hei!
Fragglene er moro, da! Var iallfall i gamle dager...

Lillian sa...

Fraglene er like bra enda ;)

Vardvinni, Spinnvinna og Iselin sa...

Så bra! :D Syntes Vips var kulest, jeg, og Gorgene og Søppeldynga var skumle!

Lillian sa...

Gorgene og søppeldynga er like skumle enda :)