mandag 3. november 2008

Ops , jeg har visst glemt å blogge!!

Må bare unnskylde at jeg ikke har oppdatert bloggen min på en stund.

Den bærbare pcen til Thomas er på rep , så jeg må sitte nede i kjelleren hvis jeg skal på nett.

Det er ett tiltak , er kaldt og kjedelig her nede :(


Hurra , jeg har fått en hobby !!:)


Har brukt det meste av helgen på å øve meg på å strikke sokker .
Blitt mye banning og svetting, men jeg gir meg ikke så lett .

Så idag ble jeg ferdig med Odins første ullsokk.

Er så stolt , så jeg må jo vise den frem her ..... :)


Er den ikke nydelig ?? ;)



Har begynt på kameraten dens ikveld , så jeg håper Odin blir god å varm på beina om ikke så lang tid. Er greit å ha en sokk til hver fot .

Så er det bare å begynne på ett par råååsa til Signe etterpå .

God natt :)

1 kommentar:

Veronica sa...

Så fin den var!!!
Skikkelig flink!!!