tirsdag 10. februar 2009

Tirsdag og ny blomst .

Ja denne måtte bli med meg hjem idag , fikk morsdagsgave om søndagen , men synes jeg fortjente denne også :P

Etter at jeg fikk vasket i stua og snudd bordet fikk den en fin plass på spisestuebordet!!

Prøvde å få tatt noen bilder av Odin til å sette inn i avisen i anledning hans 2 års dag til torsdagen , men han bare tullet. Ble noen fine , men valgte tilslutt ett jeg hadde på pcen ifra før.
Blir spennende å se hvordan resultatet blir i avisen på den store dagen.




Gullklumpen min .



Ellers var jeg i Svelvik igåg og prøvde en brudekjole til .
Det var den kjolen jeg hadde kikket på lengst , en agape kjole.
Kjolen var aldeles nydelig i virkeligheten , desverre var den en størrelse for stor .
Men jeg fikk prøvd kjolen , og sett den i virkeligheten , det var det viktigste.
Idag har jeg snakket med de som selger Agape kjoler i Drammen og de kunne skaffe kjolen i min størrelse.
Så da ser det ut til at drømmekjolen er i boks. :D



























2 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Grattis med ny plante. De der er så fine! <3

Odin da - lille pjokken som allerede blir to år. Jeg føler jeg sier det hele tiden og til alle mulige, men: Fy søren så fort tida flyr!

Så spennende med brudekjoleprøving! =D Jeg er spent på hvilken du ender opp med, og veldig spent på å få se deg den store dagen! =D

Lillian sa...

Ja , jeg måtte bare ha den :)

Helt utrolig at lillegutten er 2 år imorgen.
Synes ikke det er lenge siden jeg kom hjem med han en kald februardag , men det er visst 2 år siden allerede :O

Blir antageligvis agape kjolen jeg ender opp med.
Den med brosjen.
Synes den er så flott , og enda flottere i virkeligheten enn på bilde.
Fikk klarsignal til å bestille den ny , men har også en annonse på finn .
Fikk en mail idag ifra ei i Oslo som hadde en slik jeg kunne kjøpe.
Så da blir det kansje brukt allikvel.
Vi får se :)