onsdag 4. februar 2009

Gårsdagen ble ikke så bra som forventet, desverre.
Hadde jo håpet at kjolen skulle sitte som ett skudd.
Og det gjorde den jo egentlig også , fikk omtrent ikke
puste. Så den var desverre for liten. :(
Litt selgeren sin skyld som ikke hadde sjekket hvilken
størrelse den var , antageligvis var den str 36.
Og det blir litt for snaut når jeg bruker 38/40 i klær.
.......................................

Ingen store planer idag enda , har levert Signe i barnehagen
og vært innom butikken og handlet.
Blir nok til at jeg blir sittende å kikke på brudekjoler på nett.
Så skal jeg heller være flink å male siste strøket på gulvlistene
etter middag . Ble ferdig med veggene igår :D
Nå gleder jeg meg til å handle inn litt nytt å pynte opp med
til helgen !! :D

Ha en flott dag!!!



3 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så synd at kjolen ikke passet da...
Men sånn utenom det- var det drømmekjolen eller? Er det en slik kjole du kommer til å fortsette å jakte etter mener jeg? =)

Lillian sa...

Jeg har funnet noen som kan sy kjolen til meg , bare i en større størrelse.
Men har også funnet den agape kjolen jeg liker så godt til salgs i Svelvik.
Så nå har jeg ett skikkelig luksus problem ;)

Villa Luftslottet sa...

Lykke til i kjolejakten - min er heldigvis over;)