søndag 1. februar 2009

Søndag .

Idag har jeg vært flink å fått malt 1 strøket på lilledoen.
Er ett lite rom , men det tar jaggu lang tid å male allikevel . Så mye krinkelkroker , rundt vasken og skap. Og hvordan får man malt bak dassen uten å flytte den egentlig ???
Blir iallefall veldig bra , var så godt å få bort den blå fargen .
Nå blir det beige , Nevada , faktisk samme farge som huset vårt :P
Har tatt bilde , så før/etter bilde kommer når det er ferdig.
..............................................................................

Thomas og barna har vært i Stokke og aket sammen med svogers og familien idag .
Var deilig å ha huset litt for seg selv , male , høre på musikk og kose meg :)

Nå er det snart leggetid for barna .
Har blitt dårlig med middag her idag , så jeg satser på en kebab etterpå .

Litt spent på om jeg får en positiv mail iløpet av kvelden .
Er en brudekjole i Larvik som jeg har lyst til å dra å kikke på .
Hun som skal selge den skulle vise den frem til ei som var interessert i å kjøpe den i Oslo på fredagen. Så hun skulle si ifra hvis hun ikke ville ha den .
Jeg får bare håpe den ikke fallt i smak ;)



5 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Nei, det er sannelig en utfordring det der med å male bak do altså. Hehe! Flink er du!!

Åh- jeg skal krysse fingrene for at Oslo-dama ikke vil ha kjolen, og at den passer deg perfekt! ;)

Og klart bloggingen din må ta seg opp nå som den er blitt så fiiin! =D

Lillian sa...

Hehe , takk og takk :)

Veronica sa...

Spent på hvordan doen blir!!!

Når du ska male bak,trekker du en pose over do,bruk en slank pensel og kjør på !!

Lykke til med kjolen!!

Lillian sa...

Er så liten plass der inne , så det er umulig å ta bilder .
Men jeg skal prøve :)

Takk for tips om doen , det var jo superdupersmart!!!

klem

Lillian sa...

Veronica: Du kommer vel på besøk snart uansett , lappen er vel i boks snart :)