mandag 2. februar 2009


Hvorfor går disse helgene så fort?
Heldigvis har vi en rolig start på uken med fridag for Signe i barnehagen. Sto opp sent , spiste sen frokost og roet ned.
Fikk vasket badet før lunsj , det var godt . Hadde nemlig besøk av kusinen min i helgen og hun ble syk når hun var her . Så det ble litt møkkete på badet :S
...............................................................................................
Ba oss selv på middag til mamma og pappa idag , fikk karbonader .
Mye koseligere å spise sammen , og vi fikk vært der lengre enn vi hadde fått gjort hvis vi skulle spist middag hjemme først .
Barna synes det vas stas å besøke mommo og moffen :)
.............................................................................................
Er også veldig blid ikveld for at kjolen jeg har forelsket meg i fortsatt er tilsalgs. :D
Hun skulle holde den av ut uken , mulig hun kommer innom her med den til helgen så jeg får prøve den .
Det blir stas , tenk å få prøve en brudekjolen !!! :D

2 kommentarer:

prinetti sa...

Fikk du prøvd kjolen?? Og ikke minst, passet den?? Silje

Lillian sa...

Jeg fikk prøvd , men den var for liten desverre:(
Bedre lykke neste gang :)