tirsdag 21. oktober 2008

Pakker og gruer meg litt .

Glemte visst å skrive her inne igår , hmm .
Idag bare pakker jeg , og gruer meg litt til jeg skal ut å fly imorgen.
Tror nok det går veldig bra , men litt skjelven allikevel.
Skal være veldig glad når hjula møter bakken på Sola flyplass.
............................................................
Igår kveld hadde vi ikke tv , var inne på canal digital å sjekket og det var visst brudd i nettet .
Jeg satt klar å skulle se 71 grader nord , tenkte han der oppe kunne være litt snill å få tv igang til det begynte. Men neida.
Den har enda ikke blitt fikset , og skjer det ikke noe innen klokken 20. ikveld må jeg nok ringe inn en skikkelig klage.
Jeg SKAL se på jakten på kjærligheten !!!!!

Nå må jeg pakke litt :)

3 kommentarer:

Veronica sa...

Dere får nok en kjempetur!!!
Når er det dere drar??

Cathrine sa...

Heisann :)
Er inne og smugtitter litt på bloggen din jeg :). Har savnet et "teller" på siden min, men etter at jeg så hvordan du hadde gjort det, fikk jeg plassert en i bloggen min også. Ha en fin uke :)

Lillian sa...

Koselig:)