fredag 17. oktober 2008

Fredag .

Ja da var det endelig fredag .

Thomas kom tidlig hjem ifra jobben idag , det er kryss i taket .

Spiste crispy chicken til kvelden , den var veldig god.

Barna spiste også masse .


Satt å bladde i en julebok istad , og datt over en oppskrift på strikke nisser .

Så jeg måtte bare prøve.

Blir litt hekta når jeg først begynner med noe sånt , så jeg ga meg ikke før jeg var ferdig :)

Må innrømme at jeg ble veldig fornøyd med resultatet , selvom øynene ble litt rare .

Nissekona ser litt trist ut .

Tror jeg må strikke en nissemann til henne imorgen :)


2 kommentarer:

Veronica sa...

Så fin hun ble!!!
Var sikker på at du tulla med meg igår da du sendte den mmsen.
Var så trøtt at jeg maktet ikke skrive noe tilbake. Sorry!!!
Kos dere masse i dag!!

Lillian sa...

Neida det var ikke tull , jeg har strikka nisse vettu ;)
Takk :)