fredag 12. desember 2008

Innom en liten tur !! :)

Nå har jeg vært elendig til å oppdatere bloggen min , hadde tenkt å slette den , men fant ut at jeg kan jo ha den en stund til :)

Nå er det endelig fredag .
Merker jeg begynner å få litt dårlig tid med juleforberedelsene.
Heldigvis er vi nesten ferdig med å kjøpe julegaver , har vasket en del , så det blir nok jul i år også.

Idag har de feiret lucia i barnehagen hos Signe . Thomas leverte henne idag , spiste lussekatter og drakk kaffe . Og så på barna gikk lucia tog før han dro på jobb.
Men han klarte selvfølgelig å glemme sekken hennes på benken .
Så jeg tok Odin på akebrettet og gikk opp med den etter frokost .
Når vi først var ute å trasket gikk vi innom bestemor og bestefar , der vanket det kaffe og nykokte karameller . nam nam.

Odin synes det var stas å være ute i snøen , skulle ikke være med inn igjen .

Ble ett par bilder av gullet :)



Nå skal barna snart i seng , så er det klart for gullrekka og avslappning .
Tuddelu .

1 kommentar:

Veronica sa...

Kjempefine bilder!!!

http://www.bloggerbuster.com/2007/07/create-three-column-blogger-template.html
Linken til treradern!