lørdag 13. desember 2008

Bakedag!!

Hurra , idag har jeg fått begynt på julebaksten .

Jeg trengte visst ett spark bak .

Men nå er iallefall de brune pinnene i boks. De ble veldige gode i år og . :)

Byttet ut melangen med meierismør , og da ble de enda bedre enn tidligere år.



Neste på lista er pepperkaker. Tenkte å bake det sammen med barna imorgen , så da må deigen settes idag. Så står kamkaker og delfia kake for tur. Så får vi se om jeg gidder noe mer , kansje jeg må lage riskaker.

Imorgen skal antageligvis mamma , Signe og jeg på julemarked i Horten . Onkelen min skal synge med gruppa si i Horten gården også , så da må vi dit og se. Håper vi rekker en liten tur innom byen også , har noen julegaver igjen å kjøpe.

Nå blir det avslapning resten av dagen tenker jeg . Thomas skal være taxi for svigerforeldrene sine som skal på julebord ikveld, så det blir ingen rødvin.

Men vi skal nok klare å kose oss allikevel ;)

2 kommentarer:

Veronica sa...

Skal si du har fått på bakeskoa!!!!
Kommer du å baker litt hos meg og??
Sitter i Oslo jeg.
Hos min tante. Dro inn i går,skal videre til Sverige i dag og handle litt,før vi setter nesa hjem!
Ha en trivelig søndag snuppa!!

Lillian sa...

Ja , er i sige nå.
Bakt pepperkaker med barna idag :)
Du får kose deg på harry tur ;)

klem