lørdag 28. februar 2009

Prøving og litt shopping.

Idag har vi endelig fått litt fart på bryllupsplanleggningen .
Leverte barna hos mamma og pappa og dro til Amoris brudesalong i Horten.
Jeg har hele tiden sagt at Thomas skal ha sjakett , men etter å ha sett en del bilder av kjole og hvitt var jeg plutselig usikker.
Så da måtte han prøve begge deler .
Men begge var enige om at sjakett var det fineste.
Han var så flott , gleder meg til å si ja til han !!! :)
.................................................
Var også innom Noah"s ark å handlet litt klær for pengene Odin fikk til bursdagen sin.
Trengte sårt noen langermede bodyer , så da kjøpte vi det .
Den sittet settet som det er bilde av skal han ha på seg i bursdag imorgen!
..................................................



Må også vise dere den første tingen jeg har kjøpt til bryllupet .
Fant strømpebånd på brudesalongen , så da ble det med meg hjem.
Det er blått også , 2 fluer i en smekk !!




God lørdagskveld alle sammen !!!!

2 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så spennende med antrekk til Thomas da! =D kan tenke meg han ble stilig!

God lørdagskveld til deg også. :)

Veronica sa...

Ser ut som dere har hatt en flott dag!!

Jammen fått fart på shoppingen også!!! ;)