torsdag 5. mars 2009

Sånn går nå dagan !!

Jepp , sånn går de , ikke så mye spennende å fortelle akkurat .
Imorgen kommer min "nye" ps2 i posten .
Kjøpte en brukt på qxl med over 20 spill , så imorgen blir det singstar på full guffe :P
Var sikker på at den skulle komme idag , men når jeg sjekket til morgenen var den bare i
Drammen , skikkelig nedtur.
Men den kom nå til Stokke på dagen idag , så da må den være her imorgen !!! :D
.......................................................................................
.Ellers driver jeg nå å styrer med dette kjolekjøpet mitt .
Ringte på en som er tilsalgs i Asker , men selvfølgelig var det ei som skal se på den imorgen .
Jeg får bare krysse fingrene for at hun ikke passer den .
Ellers må jeg en tur til Agape i Oslo å bestille meg en ny en , begynner å bli litt bråttom for leveringstiden er 3 - 5 mnd . Og det er 5 mnd igjen til bryllupet :S
Krysser alt jeg har for at jeg får kikke på den i Asker , så blir det noen lapper billigere også.
God kveld!!

1 kommentar:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Morsomt med PS2 og Singstar da. Hihi!

Blir spennende å høre hvordan det går med eventuelt kjolekjøp! Vi får satse på at hun som skal prøve kjolen i Asker har spist litt for mye i vinter og ikke passer inn i kjolen. ;)