lørdag 18. april 2009

Ups .......

Nå var det visst en stund siden jeg hadde oppdatert her inne igjen gitt !

Ikke skjedd så mye spennende , var på hytta hele påsken.

Koste oss masse , fikk tilogmed testet ut slalom, må innrømme at det var litt gøy.

Været var topp og flott utsikt i bakken :)

Vel hjemme er vi i full gang med bryllupsplanleggningen igjen, begynner igrunnen å bli dritt lei :P
Idag var vi igjen på Amoris i Horten og prøvde skjorta og vesten som var bestillt til Thomas , heldigvis satt det som støpt.
Jeg fikk også kjøpt meg kjede og øredobber , akkurat sånt som jeg hadde tenkt meg .
Var så nydelig !!









Kjekt med alt som er ferdig , enda en ting å krysse av listen.


5 kommentarer:

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så flotte smykker!! =D Du kommer til å bli en vakker brud altså! =D

Cathrine sa...

Det var kjempe fine smykker :) Nydlige:)

Lillian sa...

Takk takk , gleder meg til å bruke de :)

Veronica sa...

Prinesesse Lillian!!!

Lillian sa...

hihi , du da :)